Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 28 maj 2014

En ledig dag mitt i veckan

skönt!Har fått lite lugn& ro och kroppen svarar med att vilja träna och röra på sig. Ett gott tecken att stressen mildrats. Nästa vecka blir dock en prövning för hemlige mannen och min egen agenda är full av aktiviteter. Med start på tisdag med stort globalt möte, kvällen tillbringas på Donau, onsdag hem och andas, torsdag är det beachvolleybollturnering, fredagsmorgon sitter  jag på flyget mot Stockholm tillsammans med kollega B och hennes dotter. Vi stannar en stund på Arlanda för att invänta ettan som kommer med tåg för att sedan inkvartera oss i en lägenhet vi hyrt för några dagar hyfsat centralt ( nära Götgatan). På agendan står åka båt, fira nationaldag, skansen, gröna lund och träffa vänner från förr innan vi far hem igen på tisdag. Veckan därpå innebär besök på ett av Österrikes ministerium (jobb) och fräscha upp första hjälpen på torsdagen. Hoppas på att resten av juni och juli taggar ned lite grand innan vi så äntligen tar semester i augusti. I juli kommer tjejerna hit i tre veckor och tvåan har späckat schema med manga-kurs, businessweek och bad. Ettan kommer förmodligen få besök från Sverige som stannar i någon vecka eller två.I september drar så studierna igång och jag inväntar besked om vilken/vilka kurser jag kommer läsa.

Inga kommentarer: