Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 1 augusti 2011

Semesterdag 1


Två uppspelta barn:-)

Stora häcken och små barn






Benen fulla av spring!



Lyxfika i det gröna..




Mata duvor och ekorrar var riktigt roligt!




En pinsessas garderob..




Ich bin der König! Men attans vad det fula håret kliar men för dig mamma har jag på mig det i två sekunder..



Prinsessan och kungen!




Har stannade hon länge..i burkarna fanns olika dofter såsom musk, ros, lavender mm




Kungstolen!



Klättra lite inne på Zoo.




Dagen avslutade med en olycka. Gustaf for omkull på de vita strecken vid övergångsstället. Det regnade och var såphalt..blev en rejäl utgjutning men han var opåverkad. Vi gick dock förbi vår lokala läkare men han hade stängt och dessutom blockades dörren av tre fyllon varav ens fötter jag lyckades köra över med barnvagnen..onda ögat fick jag och en harang på det tyska språket-ibland är det tur att jag inte fattar så mkt;-)


En perfekt avslutning på dagen-choklad!

Inga kommentarer: