Jahapp-nu är jag i tonårslandet dvs stora dottern med kompis har en annan dygnsrytm..
Vaknade 02.30 att de höll på att bädda till sig då de blivit trötta efter massivt dataspelande:-)
Jag somnade om igen och vaknade 9 då lilla dottern började spela TV-spel..Nu passar jag på att ha datorn innan de två större vill spela igen..
Annars är planen promenad (idag snöar det inte) och lite intressant fika med G.
Sverigedemokraterna och rasbiologi 2026
-
Sverigedemokraterna har publicerat en sajt som de kallar migrationskartan i
vilken de visar hur många … Fortsätt att läsaSverigedemokraterna och
rasbiolo...
14 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar