Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 29 mars 2010

Oh Glory Day,Oh happy day

Nu när jag kom hem så låg utlåtandet från läkaren ang MRT-ingen förändring sedan 090515. Tjoho-nu vet jag vad jag ska utgå ifrån dvs lyssna på kroppen och nu hoppas jag att jag känner igen mina stress symptom och inte blir skraj att det är cystan.

Imorgon åker jag tillbaka till landet-utv samtal med stora dottern och på onsdag kommer hemlige mannen. Jag ser fram emot det men erkänner,det har varit lite skakigt och ej lätt att ta saker på distans..

3 kommentarer:

Susanne sa...

Jätteskönt! Jag är lika glad som du för din skull, 1000 kramar på dig!
Såg tv-inslaget verkligen viktiga saker du jobbar med, kanske på tiden någon tittar på detta, eller hur. Man vet ju hur det kan låta då man söker läkare... :).
// Susanne

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Tack Susanne för dina hejjarop!
Jag hade tur och behandlades som en man..det har som sagt visat sig att många kvinnor behandlats riktigt illa vid första instansen inom sjukvården. Kvinnan i reportaget har fått göra 5 ryggoperationer under några år..innan dess var hon avfärdad som "inbillningssjuk"-hemskt!!
Hoppas du mår bättre-såg att du börjat jobba lite grand..ta det lugnt bara!!

Anonym sa...

Åh va härligt för dig, nu VET du att det inte är tumören som växer!
Va cool du va i inslaget, värsta proffset ju;) Tyvärr är det mycket som påverkar hur man blir bemött i vården, kön & klasstillhörighet är nog tyvärr största faktorerna... Jag har klarat mig bra för att ja inte gnäller i onödan & mycke skinn på näsan;) Stor kram till dig!