Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 19 maj 2008

Tillbax på jobbet och full fart..

Igår jobbade jag min första dag på "vanliga jobbet"och det blev full fart från början.Trodde det skulle bli lite svårt att komma tillbaka in i rytm men det såg min chef till att det var att tvärdyka in i verkligheten:-) Många möten, fixa och trixa medet är roligt när det rör på sig.

Lille sonen spenderade sin första dag med pappa och det var gråt i ca 1,5 timmer efter det jag åkt..kändes inte roligt att sonen stått vid ytterdörren och gråtit men så är verkligheten och senare på dagen gick det jättebra, speciellt när storasystrarna kom hem efter skolan:-)
Jag tror för pappa och son så är denna tid ovärderlig för deras anknytning.

Idag så får jag träffa alla mina fd kollegor i mitt förra jobb så det ska bli roligt. Jag sitter nu på en annan nivå och med inga chefsuppgifter så det känns lite märkligt men spännande. Jag kommer få nya projekt och kontaktytor.

Magen växer, är nu 12+3 och nästa måndag ska vi titta in till "otto" för första gången. Alltid lika spännande och oroande om allt är väl och bra.

Detta var en tidig morgonrapp (5.00 på morgonen då jag ine kan sova) och snart så är det dags att åka till jobbet för tidigt morgon möte...gässppp....

Inga kommentarer: