Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 9 maj 2013

Förkylda och födelsedag

Maken närmar sig 50-strecket och idag är hans dag. Efter att ha fått sin present, en simulatorflygning med hkp ( dock inte idag men fri att boka när schemat medger) var han en lycklig pojj..man;-) Dessutom fick han egentid och är nu iväg på militärmuseumet här i Wien. Vi andra har hemma- och- plocka- i- ordning dag. Fyran har planterat- gräs:-) Svägerskan kommer förbi senare idag med tårta och stannar som sagt över några dagar då dagis är stängt imorgon. Jag har packat resväskan med säkert 15 kg böcker men har nu en struktur och en plan. Kan inte nog uttrycka hur jag hoppas detta snart är över ( dock kommer jag få korrigera men jag är iallafall på väg när jag lämnat in). Tempen är 28 grader i skuggan och jag hukar inne i kojan..

Inga kommentarer: