Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 5 maj 2013

Det rusar fram

Helgen försvann..Gustaf på kalas, lilla fyran och jag hemma. Hann dock med att söka och skriva ut. Idag städat, solat, skrivit 5 A4 och känner att jag är på gång. Nu avbrott i några dagar då jag har fullt upp att skriva artiklar på jobbet, strukturera hemsidan och göra en gallup...ska också skriva ihop en handbok ( den uppgift jag tycker är tuffast då jag inte har en susning om de ekvationer, processer och kedjor jag skriver om hör ihop). Imorgon är det svenskakurs- alla sammanboende former vi har ska redovisas och fördomar ska dissekeras.Tisdag ska det snickras hemsida på ett hotell i staden. Onsdag hoppas jag kunna kompa ut..torsdag fyller maken år och jag förmodar att jag skriver..svägerskan dyker upp och passar barnen tom lördag. Jag checkar in på hotell på fredag fm och kommer ut på söndag em förhoppningsvis med en uppsats som är klar till 95%. Hoppas sedan kunna fila på layouten och språket, skriva alla referenser och hoppas kunna lämna in i tid...alla sommarens resor och dess varianter är nu bokade.. det är tåg, flyg, enkelresor och T&R i en salig röra..hoppas jag inte missat någon del eller någon person;-)

Inga kommentarer: