Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 14 maj 2013

Så kom dagen som i födelsedag - 25 år...

som jag nu lyckats fylla 15 år på raken;-) Vaknade med en stor finne på näsan och har aldrig varit lyckligare...vill tolka det som om kroppen fortfarande producerar tonårshormoner ( men ok, kan ju bero på dålig hygien oxå;-))Ålder är bara siffra men siffran markerar den tid som flytt..men också att om jag följer statistiken så har jag minst 40 år till fyllda av vandring till visdom..Jag mår gott nu och ägnade de tidigare 10 åren en flyktig tanke igår men insåg att även om mkt har hänt så har det hänt bakåt tiden, lämnat en spillra av eftertanke och format mig till den jag är idag..imorgon fylls mina erfarenheter på och jag är mkt nyfiken vad de kommande 10 åren kommer innehålla..Just nu är mitt i mitt liv!

Glad 40-åring ikväll

Några av mina presenter..


Inga kommentarer: