Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 27 november 2012

Fortfarande sjuk

Fick åka hem efter en halvdag på jobbet igår..hade bomull ihjärnan och feber i ögonen. Runt halsen ser jag numera ut som Barbapappa dvs. har ingen definierad haklinje ( ok, har kanske inte heller en distinkt i vanliga fall) men idag är den definitivt försvunnen. Har en abnormt svullen körtel under hakan som orsakar ont vid svälja ( bra diet) men svårt att sova..lägg på en rinnande näsa och trött så har ni mitt allmäntillstånd.

Har ändock lyckats skriva bok 3 på mitt PM av fyra böcker ( men fått söka anstånd om inlämning om en vecka då det inte finns en sportslig till inlämning av PM nu på torsdag).

Imorgon VILL jag till jobbet då vi har en stor Business Frukost som är ett bra tillfälle att träffa mina kollegor och på eftermiddagen har jag ett efterlängtat möte med en person som har manualen för hur jag kan publicera..är emot att proppa i mig tabletter men måste jag för att kunna gå imorgon gör jag det.

I helgen är det den efterlängtade basaren och jag hoppas kunna njuta av den fullt ut i mitt försäljningsstånd. Brukar vara hysteriskt mkt folk och roliga samtal med kunderna.

1 kommentar:

Maria sa...

Men ta det lugnt och bli frisk!!!!
Basaren överlever!
Kan förvisso första hjälpen och vi har sjuksyrror på plats, men vore ju kul om vi slipper praktisera de kunskaperna. ;)