Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 30 januari 2012

Mina tre bästa vänner för tillfället

Vedkorgen-ska fyllas på morgonen och under dagen. Jag minns med fasa när jag var ensamstående (dåvarande maken var i Stockholm 1 år) med J&J. De var 2 och 4 och vintern var lika kall nu som då..jag pendlade ca 10 mil TR varje dag till jobbet inne i staden och de små fick vara på dagis mellan 06.30-17.30. Hemskt, men det gick..

Kaminen som ska matas med veden. Ger härlig värme efter någon timme men sitta eldvakt på natten gör jag inte...
Min ovän-den lille luftvärmeväxlaren. Den låter som en motor på tomgång och huvudvärk är bara förnamnet. Nu har jag lyssnat av huset och jag kommer inta tvåans säng inatt varvid hon får flytta in till pappa. Nu vill jag kunna sova i några dagar och njuta av den tid jag har med de stora UTAN huvudvärk och störmoment när jag ska sova..

Inga kommentarer: