Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 16 maj 2010

Panik

fick jag under gårdagen.
Oklart vad som skulle hända,lämna mig ensam med 11 barn som skulle sova över,jag som inte kan komma upp på benen pga min medicin om något barn skulle bli ledset under natten (vilket hänt otaliga gånger)..Jag blev urarg och jackade ur..dvs min "inneboende-familj" hämtade upp mig. Jag blev så ledsen på tvåans bekostnad men jag kan inte längre ställa upp på något som skulle tippa omkull mig..Jag är dock så tacksam för familjen som hämtade upp mig utan frågor..det gör mig trygg!

Idag så har det mest spännande inträffat tack vare en vänförfrågan på Fejjan.
Nu avvaktar jag resultatet men shit,vad kul,om detta inträffar..livet är som vanligt fullt av överraskningar där man minst anar dem..

Idag står uthämtning av ny laptop och trädgårdsgrävning på schemat.

Inga kommentarer: