Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 7 maj 2010

Danke sehr,Jennifer!!


Dessa fina kort fick jag till mig i min barnflickas blogg..hennes historia om att vara aupair hos oss finner ni här: http://tankespriddiwien.bloggplatsen.se/


Här är Gustafs och Livias Morsdag present!!
Sötnötter-nu gör det ont i mammahjärtat men jag kommer vara hemma i 7 veckor snart varav 5veckor semester-skönt!

I helgen blir det massage,besök på sjukhuset igen då fina E just nu genomgår en stor operation så jag är lite nervös för hennes skull och hoppas kunna fördriva tiden för henne imorgon på sjukhuset..

Loppis på söndag-men, de har lovat finväder i staden men jag hoppas hugade köpare finner vägen till mina fina leksaker, barngrejjor,kläder och böcker på söndag på Furuparken mellan 10-14. Fina fynd;-)

Nu tar jag timeout!!

Inga kommentarer: