Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 3 maj 2010

Livias första dagisdag

Hemlige mannen var med lilla fröken på dagis idag. Första timmen avlöpte väl men andra fick hon vråldäng av en 3,5 årig kille. Han kände sig förmodligen provocerad ang en nalle så han tog tag med båda händerna i hennes hår och drog..Livia blev superskraj men vi måste medge att vi smilar lite inombords för nu får hon känna sin egen medicin..Hon drar nämligen sin storebror brutalt i håret närhon inte får som hon vill..Men, plan B är att snagga henne om brutaliteten fortsätter från F.
Dock-hemlige mannen lever i sin egen värld-han trodde inskolningen var en dag..ehh, 5 dagar brukar det vara men det kunde han inte vara med på då han har MASSVIS med viktiga möten så i hans värld var inskolningen klar..tur att vi har Jennifer (som dessa dagar har sin mamma på besök).

Annars kan jag rapportera att jag förmodligen har feber på G och värdfolkets förkylning..Min kollega har hostat i en vecka nu och jag trodde mig kommit över faran att bli smittad men nu undrar jag..ja,ja-vad är väl en bal på slottet?

Inga kommentarer: