Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 29 mars 2009

Våran egna tomte


..finner ni här..

Grötskägg:-)

Hon ratar nappflaska men gröt,puré och frukt går alldeles utmärkt.Förra helgen fick hon dessutom sin första tand-4 månader gammal. Tiden går fort...fast ändå inte..

Idag strilar regnet och det är kallt..burr..tvära kast.

Jag är så trött,så trött..sover nu bra dvs somnar när jag lägger mig och somnar om när Livia snuttat klart under natten..har några veckors anspänning att sova bort..

Tankarna bär jag med mig men inte lika starka-jag knuffar undan dem och finns här och nu..Livet är en fara, så fort vi föds så är ju det enda vi vet med all säkerhet att vi så småningom ska lämna jordelivet..Jag försöker acceptera detta faktum..

1 kommentar:

anna-stina sa...

Det har blivit många kontraster för dig med liv och död sedan i somras. När vi vet att döden finns blir livet så mycket mer meningsfullt! Så känner jag det, men det är kanske inte alltid så lätt att se positivt på allt.

Mycket söt gröttomte! :-)