Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 27 mars 2009

Jag SOV

Inatt sov jag för egen maskin (dvs ingen artificiell hjälp)och även om Lilltrolla vaknade 4 ggr för mat så somnade jag om utan att grubbla,snurra,vända och vrida..Gustaf vaknade 05.30 och hemlige mannen gick upp, Livia och jag somnade om till 08.10-det var länge sedan det hände..är superdupertrött idag men känner mig skönt loj (och ja,jag har inte intagit några konstiga svampar:-))


Imorgon har man lovat 18 plus grader här i Wien-nu skall det väl äntligen få tankas energi.

2 kommentarer:

Helena sa...

Hej! Jag har opererats två gånger för hjärntumörer och jag fann din sida genom Anna-Stinas blogg (knoppenihjarnan). Jag känner igen mig i vissa av de tankar du beskriver, trots att våra diagnoser, livssituationer och mycket annat är olika. Jag hoppas allt går bra framöver för din del!
Helena

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Tack!
Om du vill får du gärna maila mig: zzat2005@gmail.com
Hoppas du oxå har det bra!