Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 31 mars 2014

Tänk vad en timme

kan få en ur banan..idag har jag släpat mig fram..min pollenallergi är en ständig följeslagare så här i mars..sticker, rinner och är täppt..och det växlar hur jag byter rum i lägenheten..I helgen inköptes plantor och stora krukor..jag putsade, fejade och planterade..när kvällen kom med svalkande sommarbris och jag lyckligt sjönk ned i solstolen tog det exakt 30 sekunder innan dvärgen prosit skulle blivit av med sin titel och stått stum av beundran- jädrar vad jag nös och ögonen rann pga. den fina växt jag köpt som blommade så fint bredvid mig..jaja..det är bara att stå ut:-)

Skickade in min sluttenta igår med tre timmar tillgodo innan deadline.

Imorgon har jag introduktion hela dagen med min nye chef och jag tycker det ska bli enormt spännande. Byter helt område men kan titulera mig "communication co-ordinator" för en av företagets utvecklingsavdelningar inom ett produktområde. Det kommer innebära resor ( dock endast inom Ö-rike och Tyskland). Kunde ha varit mer långväga då vi har verksamhet mer eller mindre på alla kontinenter i världen..men , jag startar i hemmalandet.

Inga kommentarer: