Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 18 mars 2014

Våren slog till med svenska sommartemperaturer

Idag hade vi 20 grader i skuggan. Lite väl snabbt kom väderomslaget..Dras med spänningshuvudvärk sedan flytten då vi sitter i en glasbubbla med fullt ljusinsläpp högt ovanför marken och jag misstänker det drabbar ögonen. Idag drogs persienner ned och jag funderar på solglasögon;-) Det är mkt som händer runt mig och där jag har ett antal deadlines att förhålla mig till. Nästa vecka har jag en spännande workshop framför mig som jag modererar (maken fick resordersom xtra krydda med att fixa logistiken i förberedelserna) och jag har deadline för tenta nästa helg. Imorgon och på torsdag planerar jag för två studiedagar så att jag kan börja skriva tentan ( och ta ut all ackumulerad tid inför den 1/4) och jag hoppas kunna producera något bra då mina två tidigare tentor under denna kurs gått galant.

Inga kommentarer: