Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 25 december 2013

December innan jul

Vi har hunnit med magsjuka, öroninflammation, missad julfest på moder och faders arbete pga, sjuka barn, utlandsresa fader, Kasperlteater, julmarknad, gospelkonsert mm.
Bloggen blir lidande, tiden räcker inte till och dessutom lever jag ett liv just nu där det mesta måste hållas undan det offentliga.

Julledigheten- dessa fem dagar- spenderas till att slutföra kursen vetenskapsteorier om 15hp. Har sedan en restad kurs om 7,5hp ( bokrecensioner) innan jag kan plocka ut min efterlängtade magisterexamen.

Jag avslutar inte det akademiska då jag fortsätter läsa strökurser men inom mitt jobbområde dvs. Business Intelligence och Six Sigma. Kurserna går dock på halvfart så det bör inte bli alltför betungande.

Kommande året blir ett resande år och jag startar i januari med en resa till Östersund och mina stortjejer!!


Inga kommentarer: