Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 27 januari 2013

Lååånnngggg dag

blev det då man kliver upp 04 som sagt..småbarnen ville absolut inte gå ut..mamma har ont i halsen och huvudet..pappa ville ej heller gå ut och frysa..de små har småbråkat mest hela dagen och jag har legat nedbäddad..tog mig dock samman och fixade till C-uppsatsen och skickade in den idag som min sista version. Nu är det att invänta domen och påbörja all pappersexercis för att ta ut min fil kand. Påbörjar D-kursen denna vecka med att skriva en metodik-tenta..har en plan om att göra första uppgiften (kurspaketet), skippa andra kursuppgiften tsv och fokusera på D-uppsatsen istället då jag nu behärskar mitt ämne. Behöver dock samla litteratur till del 2 i uppsatsen och om någon av er som läser kan tipsa om vart jag hittar katolsk feminist litteratur tar jag tacksamt emot det.

Nu ska jag dricka mer te och försöka stå på benen tills kl 22. Hoppas att vi får sova inatt!!

Inga kommentarer: