Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 30 januari 2013

En blåsig torsdag

kommer tillbringas med att fara runt på div ställen som bank, postkontor, indisk restaurang och herr doktor. Idag är min sista dag med "ledigt" och det gäller att passa på:-) Ska dock bli skönt med mån-fre rutiner för just nu är det som att trycka in en knapp av/på.
Gårdagen var mer än intensiv. Hade tänkt träna på jobbets gym men när det lugnade ner sig var kl 16.10 och det var dags att förbereda för hemgång. Vid porten hemma möttes jag av två glada barn som fått leka av sig ute med E. Äntligen kan vi snart få gå ut igen och röja.

Gårdagen bjöd på dagsljus vid 16.30, det var varmt ca 13 grader och hoppet tändes om att våren vill komma. Dock avslutades kvällen med stormbyar.

I helgen stundar filosfofi kalas ( på tyska) men det ska bli oerhört spännande. Ska oxå öppna uni-böckerna och skriva klart min tenta. Läraren skickade ut nya uppgifter som var direkt motsatta från de första jag fått. Nu kommer jag dock kunna lägga upp mitt eget program framöver.

Inga kommentarer: