Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 1 januari 2013

Sömnproblemen mina kan

härmed sägas vara botade..somnade nämligen 22.30 igår och sov mig igenom raketerna och vaknade upp 08..jag är sjuk, förkyld, ont i öronen och har nu sovit en timme igen på em...är dock feberlös som tur väl är..
Gårdagen spenderades i staden på Naturhistoriska och med utefika. Karantänen fick sig ett avbrott.
Imorgon är det dock allvar dvs. jag far till arbetet och då jag har en deadline. Kidsen åker med mig då de ska få spendera dagen på företagets dagis. Hoppas de tycker det blir kul att få träffa nya barn i ny miljö.
Torsdag har jag åter tillgång till Bryssel-vännernas lägenhet och kan då fokusera på uppsatsen som nu tagit form och endast info som ska skrivas in. Ska oxå träffa vän på torsdag för lite samkväm-kul!
Fredag jobb återigen och kidsen följer med..lördag kommer E tillbaka och hemlige mannen har åtaganden på em. Söndag skrivdag-halva iallafall och jag hoppas andra halvan erbjuder någon utflykt i omgivningen med familjen.

Inga kommentarer: