Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 28 juli 2009

Vad händer?

Jag mår inte bra i kroppen,inbillat (psykiskt) eller är det något annat?Hela varningssystemet drar igång meddetsamma..Vaknade i småtimmarna igen och mådde halvskumt..har haft svårt för morgnar ett bra tag nu dvs kan inte äta förräns det gått några timmar och sedan mår jag bra under dagen..

Imorse fick jag rusa till toaletten och kräkas, riktigt kaskadkräkas efter att ha kämpat med att äta lite mat..mådde sedan bra.
Känner mig yrslig men förmodar att det har att göra med sämre sömn och det varma vädret.
Jag har inte ont någonstans och jag försöker intala mig att detta HAR INGET med att min cysta skulle växa och hitta på något..för då borde jag ju rimligtvis ha huvudvärk oxå pga ett ev.ökat tryck...

Kan det vara att jag reagerar så starkt på att jag är ensam med ansvaret om barnen?Jag känner mig glad inombords men det är som sagt kroppen som strejkar..
Hemlige mannen stressar mig oxå då han har inga timmar att ta ut så han stack till jobbet idag och jag är hemma med Livia.Ligger mest i soffan och hoppas denna dag snart är slut och att det är en tillfällig svacka pga trötthet och ansvarskänsla..

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

låter som stress-reaktion, ja. Vilket alls inte är konstigt.
Ta hand om dig
Kram Nettan