Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 14 juli 2009

Bättre och bättre dag för dag...

Jisses,hur mkt trötthet kan bo i en kropp?!
Jag somnar typ 21 och vaknar tyvärr 05 då solen tränger sig in i vårt sovrum..men,det är ju 8h på raken..

Hade en superbra helg, blev omhändertagen med god mat, vin och tidig kväll..sov till 08.
Söndagen låg jag i hammock och gungade till fåglarnas kvitter och alla växters doft..glömde kameran men det var nog inte sista gången jag var hos syster T.
Denna vecka handlar om att sova,äta och ja,hrmm,skrivs ej ut men ni förstår nog.Lite städning står oxå på schemat,lite promenader med grannens hund och på söndag blir det utflykt med ett eller två barn i Wiens gamla kvartèr och syster T.

Operation återhämtning skall denna gång göras i lugnt tempo utan yttre press-hoppas jag..
Har dessutom en tid hos en psykoterapeut som pratar svenska imorgon och jag hoppas kunna få en skjuts på vägen och kanske kunna lämna en demon eller två på hennes kontor..hon håller tydligen på med yoga oxå så nu tror jag minsann det är dags att lära sig konsten att vara här och nu och inte i framtiden..

Vaccin togs oxå igår mot fästingar..fam K var ute i god tid dvs vi hade HELA 3 dagar tillgodo på 3 månaders tiden:-)

Inga kommentarer: