Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 6 maj 2009

Dårhus

bor vi i..efter två sömnlösa nätter,galen,skrikande son dagtid så lade sig lugnet hos oss igår..trodde vi..kl 22.15 satte det igång nere hos grannen under oss,de nyinflyttade..de har en 8-årig dotter och hon kan skrika,mer åt att yla..jag trodde inte det var sant..det bara skar i huvudet och jag började nästan grina för jag inser ju-jag måste få sova..en timme senare slutade det och inget av våra barn vaknade..vårt hus är så jäkla lyhört och jag tycker intensivt synd om grannarna som måste lyssna till vår son mellan 07-19..men,han sover på natten iallafall..

Livia sov hela natten men jag vaknade av att jag hade så ont i ett ben (kan få det då och då)..typiskt..men, några timmars sömn skramlade jag ihop. Idag har jag gått som en zombie med tryckande huvudvärk och tänkt fula tankar..blir inte snäll när jag inte får sova..
Gustaf kom just hem från dagmamman-skrikandes...suck..så snurrar det hos oss just nu..

Inga kommentarer: