Önskar vi från Wien!
Här är det rinnande näsor, kalla vindar och minusgrader. Får se om modern i familjen orkar vara uppe längre än 21 ikväll:-)
Lyckönskar er alla inför 2009-må det bli ett riktigt gott, härligt nytt år!!
Sverigedemokraterna och rasbiologi 2026
-
Sverigedemokraterna har publicerat en sajt som de kallar migrationskartan i
vilken de visar hur många … Fortsätt att läsaSverigedemokraterna och
rasbiolo...
16 timmar sedan
1 kommentar:
Gott nytt själv stumpan!
Skicka din mailadress så jag kan skicka din spotify länk!
Kram Linda
Skicka en kommentar