Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 13 oktober 2008

Positivt inlägg:-)

Maken for till staden och bytte till vinterdäck och jag lyckades få napp på en kiropraktor så vid kl 15 idag så ringde en strålandes glad man som var som ny-tack snälla Årepraktikerna. Ni har räddat vår familj:-)Dock, som maken sade, han fick nu ej träna något på några dagar..jaså sade jag, inte ens dra dammsugaren-nej, speciellt inte den-den är ej bra för ryggen:-)
Ja,ja huvudsaken är att han är på benen igen och mår bra.

Själv spenderade jag dagen med att packa några paket, gå till affären (jäklar vad dåligt flås jag har) och till dagis och hämta lillplutten..det tog på mina krafter..så här dåligt skick har jag aldrig varit och jag längtar tills den lilla/e klumpen är ute och jag kan få börja träna lite styrka igen..

Ikväll blir det som vanligt-i säng vid 20.30 efter fika med de stora barnen..
Tjejerna har lekt med kompisar, stora tjejen tränar innebandy ikväll..

Inga kommentarer: