Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 7 oktober 2008

Elakt virus!!!

Idag var jag och hemlige mannen hos farbror doktorn. Jag i stora staden och maken i lilla byn..varför inte på samma hc?Ja, det beror på många faktorer som jag lämnar därhän. Iallafall vi blev testade både för det ena och andra men slutsatsen var-virus-dvs åk hem, vänta ut..

Superskoj, jag hostar så att det känns som lungorna håller på att hoppa ur sitt läge + att jag inte har det lätt med att hålla tätt..känns som en bebis dessutom flyttat ner en våning:-)Varje hostning leder oxå till ett hammarslag i huvudet..j-a förkylningssäsong. Vi har bestämt iallafall att G gått sin sista dag på dagis..nu får han vara hemmagris istället.

Flickorna stannar denna vecka oxå hos pappa för det känns otroligt onödigt att vi ska duscha dem i virusbaskilusker oxå..

Hoppas på att få lite energi och återkomma med lite andra saker som jag funderar på framöver..
Vi håller på att diskutera namn-detta eviga..pojknamn tror vi oss ha men flicknamn har vi ej så många. Är det någon som har ett tips (både kille och tjej) så lämna gärna dem till oss.
Vi önskar ett namn som passar både i Sverige och Österrike, gärna lite gammeldags...enkelt vá?:-)

Nu ska jag krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv...

Inga kommentarer: