Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 23 oktober 2012

Redan tisdag?

Tiden snurrar fort..har hunnit med Prater, installation av vår präst med efterföljande mingel,blivit sidesteppad pga. konstig mobil ( hade bestämt träff ett klockslag men personen gick inte att nå och efter 45 min frysande tog jag initiativ och åkte hem). Fikade dock med B. Barnkör, jobbkväll och inläsning.
Besök hos läkare-dom: måste använda kryckor tom med nästa vecka. Dock får jag prova foten i hemmiljö..och börja smygträna kan jag göra i helgen.

Onsdag, torsdag-plugga!
Fredag; brandkår och polis
Lördag: träff med U och ev. lekland med L&P.
Söndag: träna och makens syster kommer på middag.

Och sedan börjar ny vecka..

Idag var det sagt att telsamtalet skulle komma men då jag googlat Hr Strat inser jag att han har nog lite mer på sitt bord än en blivande medarbetare;-) Hoppas han ringer imorgon istället...VILL JU FÅ VETA...NU;-)

Inga kommentarer: