Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 15 juni 2013

Hälsning från semestern

Sitter just nu i mitten av Sverige och har firat ettans skolavslutning. Imorgon far vi söderut igen.
Veckan har varit intensiv men härlig. Det har varit bad, sol, regn och kusinträff (lillasyster).
Runt Ösd har jag fått förmånen att få fira dotter och hennes barndomskompis ( som kommer med till oss i sommar) och fått många skratt, härlig samvaro och god mat.

Min uppsats är godkänd och klar återstår endast publicering men det får jag göra när jag har mer datortid vid hemkomst till Ö-rike.

Veckan som följer innebär mer vänner och mer samvaro med familjen.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ååh vilken fantastiskt härlig bild! Är det till Österrike ni ska? Hur länge har ni bott på två ställen? var i Österrike hör ni hemma? Jag har just flyttat ner tillbaka igen =)

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Hej Anna! Vi bor i Wien och kommer tillbaka i slutet på juni:-) Bilden är tagen i Skåne. Bor du oxå i Österrike? Vart isåfall? Maila mig gärna på zzat2005@gmail.com. Mvh Mia