Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 5 oktober 2011

Vilken morgon

Sonen hade utbrottet från Hell. Han protesterar hejvilt mot förändringen, slåss, säger fula ord och ger sig på sin syster. Vi försöker med närhet, kärlek och finnas där för honom men han slår endast bakut. Han mår inte bra, det förstår vi och det prövar oss alla. Tre vuxna fick försöka i morse att få honom att gå till dagis och till slut fick mamma honom lugn och han kunde gå. Lille killen! Stora L är cool, även hon förstår att han kämpar febrilt nu när hon inte förstår honom men hon har nu gått tre dagar på tyska kurs och börjar få till några ord. Det kommer lösa sig.

Fick oxå besked från nya läraren om min version 1. Jag har använt samma stil som jag skrivit för min första lärare och där fick jag B men nu D?!Härligt! Jag inser att personen bestämmer vad som är det riktiga och nu gäller det att hitta vad lärare 2 önskar för att kunna få ett högre betyg.
Jag blev iallafall godkänd på min analys och fick D. Jag är nöjd efter villervallan.

Inga kommentarer: