Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 10 november 2008

Gäsppp..

Vilken skitnatt-kände mig som värsta drogberoende personen när jag för fjärde gången inatt var upp och letade efter ett piller som skulle kunna befria mig från min erbarmeliga halsbränna..värsta attacken under denna graviditet..men, icke sa nicke fann jag något som kunde hjälpa mig..var grinfärdig..vill inte äta, är inte hungrig..och är skraj för syran..

Maken, som är en snäll make, for iväg så fort affären öppnat nu på morgonen och införskaffade ett nytt paket Novalucol så nu kan jag koppla av lite..

Har nästan shoppat färdigt julklapparna till döttrarna (tack för internet) och veckan kommer bli lugn...en färd in till staden planerad och ev. en utflykt till Järpen och Lundhags outlet..vi får se hur vi mår..

10 dagar kvar nu...

Inga kommentarer: