Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 10 augusti 2008

Trött, tröttare,tröttast...

..när ska det släppa?

Jag provade att köra bil igår, 3 mil T&R och var helt utslagen efteråt..klaar inte att fokusera/koncentrera mig så länge...orkar inte ta in information som jag brukar och jag blir arg, frustrerad och ledsen..

När ska det släppa?När ska jag få bli "normal"igen?
En vardag hemma hos mig är att jag lägger mig vid 21-sover till 08, är uppe till efter lunch, somnar ca 2 h och så är det nedräkning till kvällen..Kul liv-not..

Men, igen...jag lever, bebisen sparkar (vi är nu i v.25) och jag får träna tålmodighet och ett långsamt tempo..Dagarna ramlar på och snart ska hemlige mannen åka hemåt och börja jobba, barnen till skolan och lillbubb på dagis..kvar blir jag...men, då ska jag VILA..försöka iallafall...
Ska ringa min doktor dennavecka och höra hur lång tid det brukar ta att återhämta sig..jag vet ju att jag är ett "specialfall" då jag dessutom är gravid och bara det gör ju en matt..

Mer spännande än så här blir det inte i min blogg..dagarna går åt till vardags sysslor och en undran som sagt när livet förväntas återkomma som jag är van att det varit...men, jag ställer oxå in mig på att detta kanske är mitt liv-stilla och lugnt..njaee, det hoppas jag verkligen inte..
Blev faktiskt uppringd häromdagen och blev erbjuden ett jobb men jag tackade förstås nej...men, visst var det smörjning för egot;-)

Nej, snart är det dags att förbereda sig för huvudkudden och hoppas på att morgondagen blir bättre...

Inga kommentarer: