Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 31 januari 2016

En vecka i karantän

som slutade med att läkare fick åka hit. Trean hade feber från måndag-lördag, extrem hosta. Diagnos influensa och nu hoppas vi andra att vi slipper. Igår lämnade jag in min resttenta ( 2 år tog det) och gick en långpromenad till staden där jag fixade allehanda ärenden-så skönt. Blev 13 km totalt. Hoppas kunna komma igång med löpningen igen och har hittat tre olik rundor (4,5 km, 8,5 km och 10 km) som kan jag pressa tider på. Kommer springa Wien maraton i år igen med kompisgänget. Jag tog kortaste sträckan;-)

Idag skriver jag söndag och det är operation uppstädning som gäller efter att ha levt i förfall i en vecka i vardagsrummet.

Vi har sportlov denna vecka ( ingen Sverige-resa i år ) och tur var det med tanke på att det var treans tur att åka:-) Veckan som kommer innebär jobb för mig i tre dagar, passansökan och utflykt med kidsen på fredag. Maken är hemma hela veckan med behöver någon dag för att fixa diverse personliga saker.

Inga kommentarer: