Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 1 november 2013

Långhelg

Idag softar vi i pyjamas, landar efter sjukdomar, mkt jobb och andra intressanta projekt vid sidan om. På jobbet har en mindre sensation hänt och det är spännande att följa processen från sidan och jag får backa bandet några tio-tals år. Jag har genomfört en intervju och inser att kulturen i det land jag befinner mig i är mkt annorlunda men det bubblar under ytan. Förändring kan ske och det är många i min omgivning som kan medverka i denna förändring och hela jag är full av energi och jävlaranamma. Det kommer bli krockar, argumentering och  känslan av att vandra runt i ett minfält. Jag samlar dock personer, inlägg, bloggar mm för att skapa illusionen av att vi är många och att vi vill.

Helgen innebär läsa ikapp, mysa med barnen och samla energi. Hoppas på något träningspass oxå.

På måndag åker jag på arbetsresa och ska få deltaga i en "kreativ workshop". Blir intressant.

Inga kommentarer: