Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 2 augusti 2010

Varför måste man bli skogstokig

för att de ska förstå meddelandet?
Efter att ha medlat i ca 2 timmar inne så kom jag på att utelek är ju alltid bra. Jo,pyttsan..då kan man använda leksakerna i sandlådan till att slå varandra. Hörseln upphör oxå-efter att tålmodigt förklarat att sand ska stanna i sandlådan och inte på bänken eller i kexasken så brann det till.
Ok-ni förstår inte-dags att gå hem. Båda tvärprotesterade..ok, två kassar sandgrejor,fika och Livia under armen. Upp till lägenheten,lämna av allt inkl Livia. Därefter ner igen och handgripligen bära upp en vilt skrikandes och sprattlandes Gustaf.
Nu, efter ca 20 minuter då jag andas lugnt så leker de UTAN att slåss..de kan ju tydligen.
Livia kräktes tre gånger innan 08 sedan har det varit lugnt, hon har druckit och fikat.

Jag är nu så j-a avundsjuk på hemlige mannen som jag så snällt lät gå in och jobba en dag xtra på VÅR semester.
I eftermiddag sticker jag ut, kommer inte tillbaka förräns de ligger i sin säng.. vi behöver en break från varandra..

Inga kommentarer: