Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 4 juni 2010

Sjung om studenten

Det bidde ingen bio-vi upptäckte att idag släpptes studenterna ut i staden..skrålandes, fulla på lastbilsflak med dunkadunka och det vill man gärna undvika i vår ålder;-)
Blir ändock nostalgisk-hela framtiden låg framför en, man var inte rädd, odödlig och allt var äventyr blandat med hjärtesorger och tuffa krav.
Jag gick direkt in i lumpen efter min avslutning...och sedan hängde jag fast i det militära tom 2006. Imorgon får jag låna min värds pojkvän och vi ska på invigning på tekniklandet imorgon. JAS-uppvisning (fast när man jobbade tyckte man inte det var coolt-mest en massa oväsen som ställde till det när man försökte undervisa). Hoppas se en och annan kollega från förr..sprang på en man, myt och legend idag på Kicks..fast det var år sedan så är han sig lik..vi bestämde att en öl bör inmundigas vid tillfälle..

Annars mår jag superbra idag..massagen satte igång livsandarna och gav energi..nu längtar jag till Wien så det känns ordentligt..hemlige mannen och jag planerar för lite romantiska middagar, bio eller bara få "lära känna varandra" med lite distans till de två otroligt tuffa år som vi lämnar bakom oss och hitta igen varandra som par..lite pirr i magen sådär..
På jobbet är det mycket som händer så det är verkligen hög spänningsfaktor den kommande veckan..då trivs jag som bäst..
Nu ska jag fortsätta läsa min deckare..rekommenderar Viveca Sten som skriver om mord i Sandhamn..svårt att lägga dem ifrån sig.

Inga kommentarer: