och idag var dagen D. Nu får vi se..
Imorgon blir det bio-Sex and the City 2
Torsdag-träffa en vän från förr och uppdatera typ 6-7 år. Ska bli så kul.
Fredag-vilodag
Lördag-sista svenskshoppingen för ett tag
Söndag-relax, massage och ansiktsbehandling.
Måndag-ny frisyr och hårfärg kanske?Kanske ett möte för framtiden?
Tisdag-20 viktiga minuter för ca 55 personer
Onsdag-fjärilar,fjärilar
Torsdag-Wien snart hemma igen!!
Melodikrysset vecka 25 - 2026
-
God förmiddag alla melodikryssvänner!
I dag sitter jag hemma i prästgården då jag skall försöka lösa
Melodikrysset tillsammans med er.
Sedan förra helgen ...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar