Oj vad vi sovit i natt..sonen kom till ro och slapp hosta lungorna ur sig.. sonen hade 39, 3 i feber när han/vi vaknade vid 08 och nu är det mys som gäller..vi lullar runt i pyjamas, pusslar och ser på film.
Jag har tittat på Stjärnorna på slottet- otroligt kul och intressant att få höra om 60-70-t och den kollektiva vågen..annorlunda mot den narcisstiska våg som vi upplever idag..någonstans lagom kanske?!
Mattias Karlsson diskuterar partiets förflutna i en kristen podcast
-
Avsnittet i den kristna podcasten Vox populi börjar med frågan om Karlsson
blivit frälst än … Fortsätt att läsaMattias Karlsson diskuterar partiets
förfl...
6 timmar sedan
1 kommentar:
Fredrik Lindströms Vinterprogram:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4828634
är en predikan om den nutida religionens: konsumismens, individualism, valfrihetens mm, avigsidor, värd att lyssna på!
Skicka en kommentar