har förkylningen brutit ut..gått med halsont sedan i lördags men nu har jag ont i huvudet, seg och fortfarande halsont så nu stannar jag hemmaoch kurerar mig i några dagar..
Dock-så nöjd med nya datorn, gamla blev såld till husockupanten och en klänning såldes oxå idag för bra pengar..skönt!!
Melodikrysset vecka 25 - 2026
-
God förmiddag alla melodikryssvänner!
I dag sitter jag hemma i prästgården då jag skall försöka lösa
Melodikrysset tillsammans med er.
Sedan förra helgen ...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar