Stekt laxfilé med bacon hoprört med majonäs och lite citron...Ganska härligt att äta LCHF:-)
Toppar med 70% choklad, 2 bitar och en kopp kaffe.
Hade bara lite feber i morse, känner mig piggare så imorgon laddar jag för arbete.
Melodikrysset vecka 25 - 2026
-
God förmiddag alla melodikryssvänner!
I dag sitter jag hemma i prästgården då jag skall försöka lösa
Melodikrysset tillsammans med er.
Sedan förra helgen ...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar