så hade jag mitt dokument från Finanzamt. Tjänstemannen kunde ej engelska men jag kunde tyska;-) Inget kostade det heller för stämpeln- en bra dag.
Denna vecka går plugget segt..skrivit 2 sidor hittills av 7..suck..Imorgon får jag skriva mycket och i helgen..Har lugnat mig rejält att jag behöver vara klar på torsdagmorgon..nu skickar jag inte in allt utan det som jag tycker att jag hinner..
Mattias Karlsson diskuterar partiets förflutna i en kristen podcast
-
Avsnittet i den kristna podcasten Vox populi börjar med frågan om Karlsson
blivit frälst än … Fortsätt att läsaMattias Karlsson diskuterar partiets
förfl...
6 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar